جمعه سیاه شیائومی

کمپین فروش فوق العاده شیائومی در تاریخ 11 نوامبر آغاز می شود که آن را به نام دابل 11 یا 11.11 می شناسند. این کمپین مگا فروش تا آخرین جمعه ماه نوامبر یعنی جمعه سیاه یا بلک فرایدی ادامه دارد تا در این فصل از تعطیلات، طرفداران شیائومی از تخفیف های باورنکردنی بهره مند شوند.

جمعه سیاه شیائومی

بلک فرایدی شیائومی

فروش فوق العاده در جشنواره دو تا 11 (11/11 به میلادی) و کمپین بلک شیائومی آغاز شد. شیائومی در این فصل فروش خود با احتساب تمامی هزینه ها نزدیک به 639 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

چین، پک، 10 نوامبر 2021 – شیائومی دو کمپین فروش برای بازارهای خارج از کشور تحت عنوان فروش فوق العاده 11.11 و Xiaomi Friday را برگزار می کند. علاوه بر این شیائومی طرح های هیجان انگیز دیگری برای تشویق به خرید طرفدارانش مثل ارائه انواع کوپن و ووچر و تخفیف های تکرارنشدنی محصولاتش را برنامه ریزی کرده که به طور کلی ارزشی به اندازه 639 میلیون دلار دارد.

جمعه سیاه شیائومی

آماده باش برای خرید! – فروش فوق العاده Double 11 و بلک فرایدی یا جمعه سیاه شیائومی آغاز می شود

کمپین فروش فوق العاده شیائومی در تاریخ 11 نوامبر آغاز می شود که آن را به نام دابل 11 یا 11.11 می شناسند. این کمپین مگا فروش تا آخرین جمعه ماه نوامبر یعنی جمعه سیاه یا بلک فرایدی ادامه دارد تا در این فصل از تعطیلات، طرفداران شیائومی از تخفیف های باورنکردنی بهره مند شوند.

این کمپین شیائومی با محوریت شعار «Ready, Set, Shop!» یا «آماده باش برای خرید»، تخفیف هایی تا 40 درصد را در پلتفرم هایی مثل آمازون، Tmall، Lazada، Shopee، Citilink، Jumia، Allegro و فروشگاه های اینترنتی دیگر به دنبال دارد.

تخفیف ها و آفرهایی که شیائومی برای این کمپین خود در نظر گرفته روی پرفروش ترین گوشی های موبایل این برند از جمله سری 11T و 11T lite 5G NE، سری Redmi Note 10 و Redmi 10 اعمال می شود. همچنین شیائومی با 39 پلتفرم آنلاین و 13 بازار فیزیکی جهانی همکاری کرده تا خلاقانه ترین محصولاتش را با قیمت های باورنکردنی عرضه کند. در روز بلک شیائومی که جمعه سیاه مخصوص این کمپانی است، پیشنهادات شگفت انگیزی از طریق 49 خرده فروش آنلاین و 25 بازار گوشی موبایل در سرتاسر جهان اعلام می شود.

علاوه بر این پیشنهادات فوق العاده شیائومی در کانال های رسمی این کمپانی، یعنی mi.com و اپلیکیشن Mi Store نیز برای طرفداران شیائومی در روسیه، اندونزی، اسپانیا و بریتانیا آماده شده است. طرفداران شیائومی می توانند کد تخفیف «Better Together» را در سایت mi.com در بخش کوپن یا ووچر وارد کرده و از تخفیفات فوق العاده این کمپانی لذت ببرند.

برنامه ویژه شیائومی برای جمعه سیاه – Mi-Stery BOX

ابتکار Mi-Stery BOX شیائومی که در سال 2019 ایجاد شده بود، امسال با نسخه ویژه بلک فرایدی ادامه خواهد داشت تا این کمپانی آغاز سال نو را با طرفداران خود جشن بگیرد.

در نسخه ویژه Mi-Stery BOX بلک فرایدی شیائومی ، طرحی ویژه به نام «Friday It Up» برنامه ریزی شده که طرفداران شیائومی می توانند از تاریخ 25 تا 27 نوامبر شانس خودشان را برای برنده شدن در برنامه شیائومی از طریق صفحات این کمپانی در فیسبوک یا توییتر امتحان کنند.

برترین های شیائومی از نظر کاربران به صورت رایگان – برنده خوش شانس «My Top Picks»

علاوه بر برنامه های فوق العاده ای که این کمپانی برای آغاز سال نو دارد، شیائومی به نشانه قدردانی از طرفداران و جامعه خود، یک هدیه ویژه با موضوع «My Top Picks» یا «برترین های من» دارد که از 5 نوامبر تا 11 نوامبر برقرار است. شرکت کنندگان با ارسال اسکرین شات از 3 محصول مودر علاقه خود از برند شیائومی می توانند در رویدادی شرکت کنند که در آن تیم انجمن شیائومی، برنده را انتخاب کرده و محصولات منتخبش را به صورت رایگان به او هدیه می دهند!

محصولاتی که فروشگاه شمشاد برای جمعه سیاه یا Black Friday تخفیف گذاشته است.

محصولات لوازم خانه هوشمند ، هندزفری ، ساعت هوشمند ، پاور بانک و ….

دسته‌بندی: اخبار شیائومی