سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

شرکت امازفیت در سال 2021 از سه ساعت هوشمند خود به نام GTR3 , GTR3PRO , GTS3 رونمایی کرد که جدیدترین نسل از ساعت های GT هستند . در این مقاله به ویژگی های این سه ساعت پرداختیم

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTR3

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

ساعت هوشمند GTR 3 طراحی مشابهی با GTR 3 Pro دارد. در این ساعت از یک پوشش آلومینیومی استفاده شده و ساعت در دو رنگ عرضه می شود. وزن این مدل 32 گرم است و دکمه های کنترلی ساعت نیز همچون مدل Pro طراحی شده اند. مدل GTR 3 هم مانند مدل Pro از سیستم عامل Zepp بهره برده و 150 حالت مختلف صفحه نمایش به علاوه ردیابی فعالیت ها را پشتیبانی می کند.

چیزی که نسخه GTR 3 را از نسخه Pro این ساعت هوشمند متفاوت می کند، اندازه صفحه نمایش آن است که کوچک تر بوده و 1.39 اینچ است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند از یک پنل AMOLED بهره می برد که وضوح کمتری داشته و تراکم پیکسلی آن نیز 326 ppi است. نسبت صفحه نمایش به بدنه ساعت 66 درصد بوده و این نسبت در GTR 3 از نسخه Pro کمتر است. با این حال همچنان طراحی آن را باید چشمگیر دانست.

از طرف دیگر صفحه نمایش کوچک تر و رزولوشن پایین تر، مزایای خودشان را نیز دارند. . Amazfit GTR 3 همان باتری 450 میلی آمپر ساعتی را دارد که در نسخه Pro هم استفاده شده؛ اما می تواند تا 21 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد و این مدت زمان تقریبا دو برابر عمر باتری بعد از هر بار شارژ در آمازفیت GTR 3 Pro است.

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

از دیگر ویژگی هایی که باید در رابطه با نسخه غیر پرو این ساعت هوشمند در نظر داشت، عدم وجود حافظه موسیقی، اسپیکر و اتصال وای فای است. نبودن اسپیکر در این نسخه به این معناست که ساعت از تماس بلوتوثی پشتیبانی نمی کند.

قیمت ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTR 3 از 179.99 دلار شروع شده و این ساعت هوشمند در حال حاضر در فروشگاه های آمازفیت در آمریکا و اروپا برای خرید موجود است.(برای خرید GTR3 کلیک کنید)

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTR 3 Pro

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

نسخه پرو ساعت هوشمند جدید آمازفیت در بین سه نسخه ای که رونمایی شده، در بالاترین سطح قرار می گیرد. طراحی شیک و مدرن این ساعت در کنار صفحه نمایش بزرگ و گرد و بدنه آلومینیومی، ویژگی های چشم نواز نسخه GTR 3 PRO محسوب می شوند. این ساعت هوشمند در دو رنگ عرضه شده که یکی از آنها مشکی و دیگری قهوه ای با بند چرمی است. وزن ساعت نیز 32 گرم است.

در سمت راست بدنه ساعت دو دکمه برای کنترل راحت تر تعبیه شده اند که احتمالا از نظر عملکرد، عملکردی مشابه با ساعت هوشمند اپل واچ داشته باشند. در بین این دو دکمه، میکروفون قرار گرفته است.

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

ساعت Amazfit GTR 3 Pro یک صفحه نمایش 1.45 اینچی از نوع AMOLED با تراکم پیکسلی 331 ppi (پیکسل در هر اینچ) دارد. در حقیقت وضوح صفحه نمایش در این نسخه بیشتر است. علاوه بر این نسبت صفحه نمایش به بدنه در این نسخه 70.6 درصد بوده که برای یک گجت پوشیدنی درصد قابل توجهی است. به عنوان مثال در اپل واچ سری 6 این نسبت تنها 60 درصد است.

سیستم عامل Zepp در این ساعت هوشمند می تواند بیش از 150 فعالیت ورزشی را ردیابی کند. علاوه بر این سطح استرس را کنترل کرده و پایش سلامتی را به صورت 24 ساعته در اختیار شما قرار می دهد. رابط کاربری این ساعت با بیش از 150 طرح به عنوان فیس واچ و گزینه ای برای استفاده از تصاویر شخصی به عنوان بکگراند به زودی ارائه می شود.

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTR 3 Pro دارای 3.2 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای موسیقی بوده و از قابلیت اتصال به وای فای و اسپیکر نیز پشتیبانی می کند. از نظر باتری این ساعت هوشمند از یک باتری 450 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که به گفته آمازفیت می توان از آن به مدت 12 روز بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کرد.

قیمت ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro از 229.99 دلار شروع می شود. این ساعت در حال حاضر در فروشگاه های آمازفیت آمریکا و اروپا قابل خریداری است. (برای خرید GTR 3 PRO کلیک کنید)

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 3

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

سومین ساعت هوشمند از سری جدید آمازفیت، GTS 3 نام دارد. به گفته آمازفیت این ساعت هوشمند را باید ورزش محورترین ساعت معرفی کرد! صفحه نمایش بزرگ و مربعی ساعت به صورت ظریف طراحی شده و وزن سبکی دارد. GTS 3 تنها 24.4 گرم وزن دارد و در سه رنگ قهوه ای، سفید و مشکی عرضه شده است. یک دکمه برای کنترل تنظیمات در سمت راست بدنه ساعت قرار گرفته و جنس بدنه نیز از آلومینیوم است.

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

صفحه نمایش مربعی آمازفیت GTS 3، 1.75 اینچ بوده و از پنل AMOLED برای آن استفاده شده است. وضوح بالا و تراکم پیکسلی 341 ppi از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش هستند. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز 72.4 درصد است.

ساعت هوشمند GTS 3 مانند نسخه GTR 3 فاقد اسپیکر بوده و نمی تواند از اتصال وای فای پشتیبانی کند. علاوه بر این فضایی برای ذخیره موسیقی هم ندارد. سیستم عامل این ساعت همانند دو مدل دیگر Zepp OS بوده و مانند نسخه های دیگر آمازفیت از 150 فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند که 8 مورد از آنها به صورت خودکار فعال می شوند.

سه ساعت جدید آمازفیت رونمایی شد

برای این که ساعت هوشمند GTS 3 باریک و سبک باشد، آمازفیت مجبور شده که باتری کوچک تری را در آن قرار دهد. در نتیجه این ساعت به یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که به گفته آمازفیت می تواند تا 12 روز بدون نیاز به شارژ مجدد برای فعالیت آماده باشد.

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 3 به زودی با قیمت اولیه 179.99 دلار در ایالات متحده عرضه می شود. GTS 3 در حال حاضر در فروشگاه های اروپایی آمازفیت برای خریداری موجود است. (خرید GTS کیلیک کنید)

دسته‌بندی: اخبار شیائومی