سود شیائومی از فروش گوشی

شاید برای شما هم جالب باشه بدونیم شیائومی در سال قبل چقدر درامد و سود از فروش گوشی و لوازم هوشمند داشته است

سود شیائومی از فروش گوشی

صورت های مالی شیائومی از فروش گوشی هوشمند 

عملکرد ثبت شده در بخش های مختلف کسب و کار در فصل سوم 2020 که پتانسیل استراتژی “Smartphone x AIoT” را نشان می دهد.هنگ کنگ ، 24 نوامبر 2020 – شیائومی که یک شرکت اینترنتی با سخت افزار و تلفن های هوشمند که به هسته اصلی اینترنت اشیا ((“IoT”) متصل است می باشد، امروز صورت های حسابرسی نشده سه تا نه ماهه خود را تا تاریخ 30 سپتامبر 2020 را اعلام کرد.

شرکت Xiaomi’s Q3 2020 پانزده رکورد زیر را ثبت کرده است:

  • درآمد کل 72.2 میلیارد یوان ، رشد سالیانه 34.5٪ بود
  • سود خالص معادل 4.1 میلیارد یوان ، رشد سالانه 18.9٪ بود
  • درآمد گوشی های هوشمند 47.6 میلیارد یوان ، رشد سالانه 47.5٪ بود
  • محموله های گوشی های هوشمند 46.6 میلیون واحد بود، رشد سالانه 45.3٪
  • درآمد بازارهای خارج از کشور
  • درآمد حاصل از IoT و محصولات سبک روزانه در خارج از کشور
  • درآمد خدمات اینترنتی خارج از کشور MIUI MAUI (کاربران فعال ماهانه)
  • درآمد تبلیغات اینترنتی MIUI MAU جهانی
  • تلویزیون های هوشمند و Mi Box MAU
  • Mi Home App MAU
سود شیائومی از فروش گوشی

دستیار هوش مصنوعی

شرکت شیائومی گفت ، “این گروه در سه ماهه سوم سال 2020 حرکت رشد بسیار قوی خود را نگه داشته است و درآمد سه ماهه و سود خالص را با رکوردی بالا ثبت کرده است. در طول سه ماهه، به رشدی پایدار در بخشهای مختلف کسب و کار دست یافتیم واین گروه همچنان استراتژی اصلی “Smartphone x AIoT” خود را دنبال می کند. “

وی افزود: “ما بهترین تجارت تلفن های هوشمند در جهان و همچنین پلت فرم اینترنت اشیا را داریم كه با وجود موانع همچنان به رشد خود ادامه می دهد. با استفاده از مزایای برندینگ دوبل و فن آوری های بی وقفه و همچنین “سه اصل راهنمای” تحقیق و نوآوری را هرگز متوقف نمی کنیم

همچنان به ارائه محصولاتی با قیمت مناسب با عملکرد بالا ادامه می دهیم و به دنبال ساختن جالبترین محصولات هستیم – ما با موفقیت جایگاه خود را در بازار ویژه و همچنین محموله های گوشی هوشمند که در میان 3 رتبه برتر جهان قرار گرفته بودند ثبت کردیم. همراه با اکوسیستم تجاری متنوع و خدمات اینترنتی، پایانه های AIoT همچنان به جذب ترافیک ادامه می دهند و قابلیت درآمدزایی آن همچنان به شکل گیری یک زنجیره ارزش قوی که شایسته توجه است تبدیل می کند. “

محموله های گوشی های شیائومی در رتبه 3 جهانی قرار دارند. بنابراین این برند جایگاه خود را در بازار گوشی های هوشمندِ برتر،حفظ کرده است

در سال 2020 از نظر صورت های مالی شرکت شیائومی، تجارت تلفن های هوشمند را به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. هم درآمد و هم محموله ها به سطح بالایی رسیدند. و حرکت را برای رشد در کشور چین و بازارهای خارج از کشور حفظ کرد. درآمد گوشی های هوشمند در مدت سه ماه به 47.6 میلیارد یوان رسید. که نشان دهنده افزایش 47.5 درصدی در سال است. در حالی که محموله های گوشی های هوشمند در مجموع 46.6 میلیون واحد بود که سالیانه 45.3 درصد افزایش داشت.

براساس Canalys ، محموله های گوشی های هوشمند شیائومی با سهمی در بازار به میزان 13.5٪ در فصل سوم 2020 در رتبه 3 جهانی قرار گرفت. بر اساس نتایج 3000 یوان در کشور چین و همچنین با قیمتی معادل 300 یورو یا معادل آن در بازارهای خارج از این کشور در 10 ماه اول سال 2020 ، بیش از 8 میلیون واحد تلفن هوشمند در سراسر جهان با قیمت های خرده فروشی یا حتی بالاتر فروخته شده است.

این گروه بر اجرای استراتژی برندینگ دوبل تاکید داشت. و نتایج قابل توجهی را در کشور چین به دست آورد و به رشدی بالا در حجم و میانگین قیمت فروش (“ASP”) دست یافت. این برند پیشگام در صنعت و ویژگی های پیشرفته مانند دوربین و شارژ سریع است, که توانسته در میان بازار گوشی های هوشمند همچنان رتبه ی خود را حفظ کند. طبق تحقیقات موسسه Canalys ، سهم بازار محموله های تلفن هوشمند شیائومی در چین در سه ماهه سوم سال 2020 از 9.0 درصد مشابه به سال 2019 به 12.6 درصد افزایش یافت و در چهار رتبه برتر قرار گرفت.

در همین حال، متوسط قیمت فروش تلفن های هوشمند شیائومی در چین سالانه 14.7٪ افزایش یافته است. که درصد بیشتری از آن شامل فروش تلفن های هوشمند برتر بوده است.

در جشنواره خرید Singles ’Day سال 2020 ، شیائومی رتبه 1 را در فروش عمده گوشی های هوشمند اندرویدی در Tmall.com ، JD.com و Suning.com کسب کرد. طبق گزارش تحقیقات Canalys ، ردمی، 3 محصول از 10 تلفن هوشمند برتر جهان را در سه ماهه سوم سال 2020 به خود اختصاص داده است.

تداوم رهبری در زندگی هوشمند به کمک استراتژی “Smartphone × AIoT” به ثمر می رسد. با بهره گیری از قابلیت های گسترده کاربران و قابلیت های کانال خرده فروشی جدید که توسط استراتژی “Smartphone × AIoT” تقویت شده است. درآمد حاصل از IoT و بخش محصولات سبک به روز در 2020 به 18.1 میلیارد یوان رسیده است. که سالانه 16.1 درصد افزایش می یابد.در سال گذشته درآمد حاصل از اینترنت اشیا و محصولات سبک به روز در بازارهای خارج از کشور با رشد 56.2٪، به بالاترین سطح تاریخی رسیده است.

سود شیائومی از فروش گوشی

شیائومی توانست تلوزیون های سری Mi TV Master را به ثبت برساند

شیائومی به رهبری خود در بازار تلویزیون های هوشمند(تلویزیون لوکس شیائومی) در چین ادامه داد. و در سال 2020 تعدادی از محصولات شاخص را در سری Mi TV Master معرفی کرد و جایگاه خود را در بازار تثبیت کرد. محموله های خرید تلویزیون های هوشمند شیائومی به 3.1 میلیون دستگاه در جهان رسیده است. بر اساس تحقیقات (“AVC”)، شیائومی برای هفتمین فصل متوالی رتبه 1 را در چین برای محموله های تلویزیونی کسب کرده و همچنان جز پنج مقام برتر در سطح جهان است.

صورت های مالی شرکت شیائومی

صورت های مالی شرکت شیائومی در مجموعه گسترده ای از محصولات اینترنت اشیا پیشرو بوده و به طور مداوم سبد محصولات خود را گسترش داده است. در سه ماهه گذشته فناوری های نوآورانه را برای کاربران به ارمغان آورده است. طبق تحقیقات IDC، شیائومی در دسته بندی های مختلف در چین، از جمله قفل های هوشمند درب، دستگاه های تصفیه هوا، جاروبرقی های ربات، محافظ های TWS و نوارهای پوشش دار و … در میان 3 کالای برتر در سه ماهه گذشته قرار دارد.

از تاریخ 30 سپتامبر سال 2020، تعداد دستگاه های متصل به اینترنت اشیا (به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها) در پلت فرم AIoT شیائومی به میزان 289.5 میلیون واحد رسید. که نشان دهنده افزایش 35.8٪ در سال است. تعداد کاربرانی که اتصال پنج دستگاه یا بیشتر به پلتفرم AIoT Xiaomi داشته باشند (به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها) به 5.6 میلیون نفر رسیده است که رشد 59.0٪ در سال را نشان می دهد. دستیار هوش مصنوعی 78.4 میلیون فعالیت ماهانه کاربری (MAU) در سپتامبر 2020 داشت که سالیانه 35.5 درصد افزایش داشت. در همان زمان، نرخ فعالیت های ماهانه کاربران (MAUs) برای استفاده از برنامه Mi Home به 43.1 میلیون نفر رسید که نشان دهنده افزایش 34.2 درصدی سالانه است.

تقویت قابلیت کسب درآمد شیائومی از خدمات اینترنتی

درآمد حاصل از بخش خدمات اینترنتی از 8.7٪ در سال 2019 به 5.8 میلیارد یوان در 2020 افزایش یافته است. درآمد حاصل از خدمات اینترنت در خارج از کشور سالانه 75.6٪ به 0.7 میلیارد افزایش یافته است که 12.0٪ از کل درآمد خدمات اینترنت را تشکیل می دهد.با توجه به رشد شدید محموله های تلفن های هوشمند، نرخ های MIUI MAU در سپتامبر سال 2020 با 26.3٪ افزایش به 368.2 میلیون نفر رسید در حالیکه MAU در چین نرخ MIUI به 109.4 میلیون نفر رسید.

در 2020 ، درآمد حاصل از تبلیغات به بالاترین رکورد به میزان 3.3 میلیارد رسید، که نشان دهنده افزایش 13.7 درصدی نرخ سالانه است که دلیل اصلی آن افزایش بهره وری کسب درآمد از تیم درآمد زایی و رشد شدید درآمد تبلیغات خارج از کشور است. در همین حال، درآمد حاصل از بازی در 2020 800 میلیون یوان بوده است.

در سپتامبر 2020 ، نرخ MAU تلویزیون های هوشمند و Mi Box به 35.8 میلیون نفر رسید که نشان دهنده افزایش 49.9٪ در سال است. از تاریخ 30 سپتامبر سال 2020 ، تعداد پرداخت های مشترکین با افزایش 28.2٪ درصدی در سال گذشته به 4.2 میلیون نفر رسید.برای اولین بار بیش از نیمی از درآمد کل از طریق بازارهای خارج از کشور بدست آمده است.

در سال 2020 ، درآمد شیائومی از بازارهای خارج از کشور به 52.1 درصد و در سال گذشته به 39.8 میلیارد یوان افزایش یافته است، که 55.1 درصد از درآمد کل را تشکیل می دهد، درآمد سه ماهه حاصل از خارج کشور به نسبت درآمد کل رکورد بالایی ثبت کرده است

طبق تحقیقات Canalys ، محموله های تلفن هوشمند شیائومی در اروپای غربی در این سه ماهه با افزایش 107.3٪ در سال گذشته به سهمی از بازار به میزان 13.3٪ رسیده و برای اولین بار در میان 3 کشور برتر قرار گرفته است. به طور خاص، شیائومی با 3/3 درصد سهم بازار, رتبه سوم در حمل و نقل گوشی های هوشمند اسپانیا را حفظ کرده است. علاوه بر این، شیائومی در سایر بازارهای مختلف مانند آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا نیز رشدی سریعی داشته است.

شیائومی شبکه های ارتباطی موجود را تقویت کرده و در کانالهای مخابراتی تلفن همراه پیشرفت چشمگیری داشته است. از تاریخ 30 سپتامبر سال 2020 ، شیائومی با بیش از 50 شرکت مخابراتی که بیش از 100 شبکه فرعی را در 50 کشور پوشش می دهند، مشارکت کرد. در 9 ماه اول سال، شیائومی بیش از 10 میلیون تلفن هوشمند را به بازارهای خارج از کشور به استثنای هند از طریق کانال های تجارت الکترونیکی توزیع کرد.

سرمایه گذاری تحقیق و توسعه شیائومی همچنان در حال افزایش است

شیائومی به فناوری پیشرفته اختصاص داده شده است. این گروه گام هایی در میان رشته ای از برنامه های تحقیقاتی و توسعه برداشته است تا تجربه کاربران را بهتر کند.در طول این دوره ، شیائومی فناوری انقلابی بی سیم انتقال داده (UWB) را معرفی کرد. با استفاده از این فناوری، تلفن هوشمند کاربر می تواند سیگنال های دستگاه های هوشمند موجود در محیط اطراف خود را دریافت کرده و آنها را فقط با اشاره به آنها کنترل کند. علاوه بر این، شیائومی از نسل سوم فناوری دوربین زیر صفحه نمایش و اولین فناوری شارژ بی سیم Mi 80W Mi رونمایی کرد.

در کنفرانس سالانه Mi Developer MIDC 2020 که در نوامبر سال 2020 برگزار شد، گروه Xiaomi Vela راه اندازی شد، یک پلت فرم اینترنت اشیا که بر روی سیستم عامل نوتکس تعبیه و به صورت اوپن سورس ساخته شد. این پلت فرم با هدف افزایش اتصال بین تمامی سناریوهای روزمره برای ایجاد یک اکوسیستم IoT پر رونق ساخته شد. در این رویداد، شیائومی همچنین دستیار هوش مصنوعی بعدی به نام “XiaoAi AI Assistant 5.0” را ارائه داد که عملکردهایی مانند همکاری هوشمند تمام سناریو، هوش فعال برای مکالمه و صدای سفارشی دارد.

تا به امروز، شیائومی یک تیم مهندسی بزرگ تشکیل داده است که متشکل از بیش از 10 هزار مهندس با استعداد است. در سال 2021 ، این گروه به پیشرفت سرمایه گذاری و جذب مهندسین بیشتر برای تقویت توانایی تحقیق و توسعه خود ادامه خواهد داد. این گروه به دنبال گسترش بیشتر توانایی های مرزی شیائومی در زمینه های اصلی از جمله دوربین تصویربرداری، نمایشگر صفحه نمایش، شارژ سریع, شارژ بی سیم، لوازم صوتی ، پلت فرم IoT و اتصال، هوش مصنوعی و تعامل صوتی، 5G / 6G ، داده های بزرگ و خدمات مبتنی بر ابر، دیجیتال سازی و سیستم مدیریت گردش کار و ساخت و ساز هوشمند است

دسته‌بندی: اخبار شیائومی