شیائومی‌Smart Lightstrip Pro در اروپا عرضه شد

شیائومی‌ Smart Lightstrip Pro

شیائومی‌Smart Lightstrip Pro افزودنی جدید به اکوسیستم خانه هوشمند این شرکت است. این دستگاه نوآورانه که به تازگی در اروپا به رسمیت شناخته شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا با قابلیت پخش نور سه بعدی رنگی ملایم، حال و هوای هر اتاقی را تنظیم کنند. نوار نور دارای 60 LED رنگی در هر 1 متر است و از مواد مات ساخته شده است تا نور را به طور یکنواخت پخش کند.

Smart Lightstrip Pro به شما امکان می‌دهد جلوه های نور را با موسیقی خود همگام کنید. این کار را می‌توان به لطف میکروفون داخلی در کنترل انجام داد که به شما امکان می‌دهد نور را با آهنگ آهنگ های مورد علاقه خود تنظیم کنید. علاوه بر این، اگر نرم‌افزار Razer ChromaTM RGB یا ASUS Aura Sync را برای لوازم جانبی RGB خود دارید، می‌توانید چراغ‌ها را با بازی‌های خود همگام‌سازی کنید تا تجربه‌ای از بازی همه جانبه داشته باشید.

شیائومی ‌Smart Lightstrip Pro

Smart Lightstrip Pro همچنین با اکوسیستم Google Home سازگار است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از دستگاه Google Home چراغ ها را با صدای خود کنترل کنند. همچنین می‌توانید از برنامه شیائومی هوم برای تنظیم نور، انتخاب از بین 16 میلیون رنگ، سه کنترل حساسیت و چهار افکت پویا استفاده کنید. هشت حالت از پیش تعیین شده برای انتخاب وجود دارد، مانند “شومینه دنج”، و بیش از 100 پیکربندی سفارشی موجود.

Smart Lightstrip Pro نصب و استفاده آسان است. طول هر نوار نوری 2 متر است. این دستگاه دارای یک صفحه کنترل با سه کلید برای انتخاب حالت، تنظیم مجدد دستگاه و روشن/خاموش کردن دستگاه است. کنترل پنل همچنین دارای یک میکروفون داخلی است که قابلیت همگام سازی موسیقی را فعال می‌کند.

Xiaomi Smart Lightstrip Pro

Xiaomi Smart Lightstrip Pro در حال حاضر برای خرید در آلمان با قیمت 99.99 یورو (109 دلار) از فروشگاه Mi موجود است. همچنین در اسپانیا از طریق Powerplanetonline با تخفیف 69.99 یورو (76 دلار) در دسترس است. در حالی که هنوز مشخص نیست این محصول در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد یا نه، اما عرضه این دستگاه در آلمان و اسپانیا نشان می‌دهد که این شرکت در حال گسترش پیشنهادات خانه هوشمند خود به بازار اروپا است.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی