قابلیت های جدید اپلیکیشن MI HOME شیائومی

کمپانی شیائومی نسخه جدید اپلیکیشن MI HOME را با ویژگی DARK MODE به روز رسانی کرده است

MI-HOME-APP

بسیاری از طرفداران برند شیائومی در حال حاضر حداقل یکی از دستگاه ها یا ابزارهای فناوری مربوط به خانه هوشمند را در خانه‌شان دارند. این وسیله می تواند یک لامپ LED، یک جارو برقی رباتیک، لامپ های LED نواری و ریسه ای یا هر وسیله دیگری برای رفاه بیشتر باشد.

اگر در خانه‌تان دستگاهی دارید که به اکوسیستم Mi Home تعلق دارد و از اپلیکیشن Mi Home به صورت مستقیم برای مدیریت آن استفاده می کنید، خبر خوبی برای شما داریم. در جدیدترین به روز رسانی مربوط به این برنامه موبایلی، ویژگی های پیشرفته ای اضافه شده است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

اپلیکیشن MI HOME چیست

دارک مود یا حالت تاریک در Mi Home

حالت Dark Mode حالتی است که در نسخه های جدیدتر سیستم عامل اندروید یا افزودنی ها و تنظیمات کارخانه ای دیگر گوشی های هوشمند قابل استفاده است. این حالت برای استفاده در فضای تاریک یا شب طراحی شده که به لطف آن می توان نور نمایشگرهای AMOLED را بهینه کرد تا چشم ها را اذیت نکند و در مصرف باتری نیز صرفه جویی شود.

تغییر حالت MI HOME
اسکرین شات MI HOME

در آخرین نسخه از اپلیکیشن Mi Home، یعنی نسخه 6.1.601، پشتیبانی از حالت دارک مود طراحی شده و تنها کاری که برای فعال کردن این تم تیره لازم است انجام دهید، روشن کردن تنظیمات Dark Mode در گوشی هوشمندتان است.

چند قابلیت جدید دیگر

توسعه دهندگان اپلیکیشن Mi Home به جز حالت تاریک چند ویژگی مفید دیگر نیز به این برنامه اضافه کرده اند. این ویژگی ها شامل پشتیبانی از دستورالعمل های صوتی است که برای این برنامه طراحی شده است. دو دستور العمل «Turn off the lights at night» و «Good night» برای خاموش کردن تمام چراغ ها در شب طراحی شده اند که با گفتن این جملات ساده می توانید تمام لامپ های هوشمند خانه را به یک باره و همزمان خاموش کنید.

در نهایت بهبودهای جزئی نیز در قالب اتصال مجدد خودکار در صورت از دست دادن سیگنال با دوربین های امنیتی یا اضافه شدن بخشی به نام سوالات متداول به صورت مستقیم در داخل برنامه، از دیگر پیشرفت هایی است که در نسخه جدید این اپلیکیشن می توان دید.

اگر اپلیکیشن می هوم را نصب نکرده باشید، با نصب این برنامه به صورت اتوماتیک به آخرین ورژن از آن دسترسی خواهید داشت و اگر این برنامه را روی گوشی موبایل خود نصب داشته باشید، کافی است که آن را به نسخه 6.1.601 ارتقا داده و آپدیت کنید.

با آپدیت این اپلیکیشن اطلاعاتی که در آن ذخیره کرده اید را از دست نخواهید داد. با این حال توجه داشته باشید که نسخه 6.1.601 در حال حاضر به صورت بتا عرضه شده و ممکن است پیشرفت هایی که در آن دیده می شود به صورت 100 درصدی پایدار باقی نماند.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی