هاب هوشمند شیائومی Smart Home Hub 2 در اروپا عرضه شد!

شیائومی هاب هوشمند Smart Home Hub 2 را در برخی بازارهای اروپایی عرضه کرده است. این هاب هوشمند شیائومی Smart Home Hub 2 از پروتکل‌های بلوتوث، Bluetooth Mesh و ZigBee پشتیبانی می‌کند.

هاب هوشمند شیائومی Smart Home Hub 2

شیائومی هاب هوشمند Smart Home Hub 2 را در برخی بازارهای اروپایی عرضه کرده است. این هاب هوشمند شیائومی Smart Home Hub 2 از پروتکل‌های بلوتوث، Bluetooth Mesh و ZigBee پشتیبانی می‌کند و نسبت به پیشینه خود یعنی Smart Home Hub که در ماه مارس سال گذشته منتشر شد، قدرتمندتر است. این دستگاه در حال حاضر در اسپانیا، آلمان و انگلستان و بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی در دسترس است.

هاب هوشمند شیائومی Smart Home Hub 2 از وای فای دو بانده 2.4GHz و 5GHz با سرعت و پایداری بهبودیافته پشتیبانی می‌کند. سازگاری این دستگاه با پروتکل‌های بلوتوث و ZigBee امکان اتصال به یک آرایه گسترده از دستگاه‌های خانه هوشمند را فراهم می‌کند. این دستگاه شامل Mi Wireless Switch، Mi Door and Window Sensor 2 و Mi Smart Desk Lamp 1S است. همچنین این دستگاه دارای پورت RJ45 و از طریق رابط USB-C آن تغذیه می‌شود.

هاب هوشمند شیائومی Smart Home Hub 2

ویژگی های Xiaomi Smart Home Hub 2 در مقایسه با نسخه قبلی خود، بیشتر است. پورت RJ45 دستگاه، انتقال داده های کارآمدتری را فراهم می کند و با داشتن ۱۲۸ مگابایت حافظه، دو برابر قدرت نسخه قبلی خود است. این دستگاه دارای یک پردازنده دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی است. در سال ۲۰۲۲، Smart Home Hub 2 در چین عرضه شده و با یک قاب با لبه های گرد و یک پوشش سفید مقاوم در برابر UV ارائه شده است. وضعیت دستگاه را می توانید از طریق پنل LED آن مشاهده کنید و نرم افزار Xiaomi Home پشتیبانی اضافی را فراهم می کند.

Xiaomi Smart Home Hub 2

ابعاد دستگاه 3.74 × 3.74 × 1.02 اینچ است. هزینه Xiaomi Smart Home Hub 2 در انگلستان 39.99 پوند (~50 دلار) و در اسپانیا 39.99 یورو (~45 دلار) است. هنوز نشانه هایی از اینکه Smart Home Hub 2 به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت وجود ندارد.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی