تلویزیون لوکس شیائومی

تلویزیون لوکس شیائومی با طراحی مینیمالیستی و پیکربندی های پرچمدار، یک اثر هنری است.با غلبه بر همه مشکلات، به اولین تولید کننده انبوه تلویزیون های OLED شفاف تبدیل شده.

تلویزیون لوکس شیائومی

تلوزیون شفاف و هوشمند نقطه عطف صنعت تلویزیون

اولین تلویزیون فرا نما با تولید انبوه در جهان با قیمت 49.999 یوان

پکن، چین، 11 آگوست 2020 – به غیر از مدل های Mi 10 Ultra و Redmi K30 Ultra، سومین حرکت بزرگ و بی سابقه شیائومی در دهمین مراسم سالگرد، راه اندازی و معرفیِ مدل Mi LUX Transparent Edition بود.

تلویزیون لوکس شیائومی اولین تلویزیون فرانما با تولید انبوه در جهان است. این تلویزیون با داشتن یک نمایشگر نورانی, شفاف, لبه به لبه که به نظر می رسد تصاویر در هوا معلق و سه بعدی هستند، راهی جدید را برای نشان دادن محتوای بصری که قبلاً فقط در فیلم های علمی تخیلی دیده می شد، آغاز می کند. Mi TV LUX Transparent Edition
49.999 یوان قیمت دارد و فروش رسمی آن از ساعت 10:00 صبح روز 16 آگوست آغاز شد.

تلویزیون لوکس شیائومی

اولین تلویزیون فرانما با تولید انبوه در جهان

تلوزیون لوکس شیائومی ترکیبی کامل از فناوری نمایشگر پیشرفته و طراحی صنعتی نفیس را ارائه می دهد. از نظر شیائومی، این یک تحقیق عمده در مورد اشکال مختلف تلویزیون در آینده است. وقتی Mi TV LUX Transparent Edition خاموش است، به نظر می رسد یک صفحه نمایش شیشه ای است. به نظر می رسد تصاویری که نمایش می دهد در هوا شناور است و واقعیت مجازی و واقعی را با هم ادغام می کند و یک تجربه بصری بی سابقه را به ارمغان می آورد.

برخلاف تلویزیون های سنتی که دارای پنل پشتی هستند، این مدل تلویزیون با خلاقیت تمام واحدهای پردازشی را در جایگاه اصلی خود جاسازی می کند و شکل فشرده صفحه را حفظ می کند و در این بین چالش های فنی بی شماری را به وجود می آورد.

شیائومی با غلبه بر همه این مشکلات، به اولین تولید کننده انبوه تلویزیون های OLED شفاف و همچنین به عنوان تولید کننده شماره یک OLED Basic Module (OBM) در چین تبدیل شده است. این بدان معناست که شیائومی در حال حاضر تنها مارک تلویزیونی در چین است که می تواند به صورت جداگانه فرآیند تولید انبوه یک محصول پیچیده به نام Mi TV LUX Transparent Edition را مدیریت کند.

تلویزیون لوکس شیائومی

عکس هایی که با نمایشگری خیره کننده در هوا شناور هستند

تلوزیون لوکس شیائومی به غیر از طراحی آینده نگرانه خود، به سخت افزاری پرچم دار نیز مجهز شده است که به همین دلیل با پیشرفت های چشمگیر در کیفیت صدا ( محصولات صوتی ) و تصویر دست یافته است.

پنل OLED شفاف 55 اینچ از نسبت نمایش کنتراست استاتیکی 150000: 1 و نسبت کنتراست دینامیکی بی نهایت برخوردار است و رنگ مشکی بسیار غنی و روشنایی بی نظیری ارائه می دهد. با بهره گیری از 93٪ پشتیبانی از طیف رنگی مدل های DCI-P3 ، Mi TV LUX Transparent Edition قادر به بازگرداندن رنگ های تحسین برانگیز هستند که تصاویر را زنده نمایش می دهد. صفحه 10 بیتی آن 1.07 میلیارد ترکیب رنگ را نشان می دهد، یک طیف رنگی بسیار گسترده بسیار فراتر از آنچه چشم انسان می تواند درک کند را نمایش می دهد.

علاوه بر این، این تلویزیون با نرخ تازه سازی صفحه نمایش با 120 هرتز و فناوری MEMC با سرعت 120 هرتز ارائه می شود، نمایش حرکت روان و واضح تری را به بینندگان ارائه می دهد. نرخ پاسخ سریع 1 میلی ثانیه ای نیز با کنترل بدون اشکال و تأخیر کم، بازی را کاملاً زنده نمایش می دهد.

تلوزیون لوکس شیائومی نیز مانند مدل قبلی خود(انواع تلویزیون شیائومی) به یک موتور هوشمند AI Master، همراه با تراشه تلویزیونی سفارشی MediaTek 9650 مجهز شده است، با بیش از 20 الگوریتم بهینه سازی و بهینه سازی اختصاصی با 5 سناریو، به صورت هوشمند گرافیک تصویر را اصلاح می کند و وضوح ایجاد می کند تا تصاویر پر جنب و جوش تری نمایش دهد.

تلویزیون لوکس شیائومی

تلویزیون لوکس همچنین از AI Master که از فرمت های صوتی پشتیبانی می کند و به دستگاه اجازه می دهد نوع پخش محتوا را هوشمندانه تشخیص داده و از لیست فیلم ها، موسیقی، اخبار خبری، ورزشی و سایر موارد، حالت صوتی متناسب را انتخاب کند. دستگاه با پشتیبانی از Dolby Atmos®️ عملکرد صوتی را یک درجه بالاتر می برد.

Mi TV LUX Transparent Edition نه یک تلویزیون، بلکه یک قطعه هنری است که از یک طراحی زیبا استفاده می کند که صفحه نمایش مستطیل شکل بسیار نازک 5.7 میلی متری و یک پایه گرد را با هم ترکیب می کند و یک تجربه تماشایی فوق العاده را ایجاد می کند. پایه با روکش یک میلی متری پوشانده شده است که شبیه دیسک های فشرده است و کاملاً با هر محیطی ترکیب می شود. این تلویزیون نه تنها برای خانه ها، بلکه برای گالری ها، موزه ها، مراکز خرید و تئاترها نیز مناسب است.

Mi TV LUX Transparent Edition با سیستم عامل MIUI به حالت سفارشی اجرا می شود. رابط کاربری – از جمله صفحه اصلی، تنظیمات، برنامه من – به طور خاص برای نشان دادن بهتر ویژگی های بصری و قدرت صفحه شفاف و یک دست، ایجاد یک تجربه کاربری منحصر به فرد، طراحی شده است. این سیستم همچنین از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد تصاویر و متن های دلخواه خود را به نمایش در آوردند.

تلویزیون های Mi (تاریخچه شیائومی)برای شش ماه متوالی از Q1 2019 تا Q2 2020 برای حمل و نقل در بالاترین رتبه قرار گرفته اند. در هفت سال گذشته، تجارت تلویزیون Mi از یک صنعت تازه وارد به اولین مارک تلویزیونی چینی با محموله های سالانه بیش از 10 میلیون واحد تبدیل شده است.

Mi TV LUX Transparent Edition با طراحی مینیمالیستی و پیکربندی های پرچمدار، یک اثر هنری است که نمایانگر پیگیری بی وقفه تعالی فناوری شیائومی است.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی