استخدام در شیائومی

شیائومی در این کنفرانس از یک سری تکنولوژی های جدیدش رونمایی کرده است ...

استخدام در شیائومی

استخدام ۵۰۰۰ مهندس در شرکت شیائومی در بخش MIDC خبر می دهد.

در تاریخ 5 نوامبر 2020 – شیائومی، رهبر فناوری جهانی، رسماً کنفرانس سالانه (Mi Developer (MIDC 2020 خود را در پکن آغاز کرد. در این رویداد با عنوان “فناوری برای زندگی” ، شیائومی پیشرفت های عمده ای را در زمینه های مختلف شامل دوربین، نمایشگر، شارژ، اینترنت اشیا، مدیریت هوشمند و موارد دیگر به نمایش گذاشت.

پشت دستاوردهای چشمگیر تکنولوژی محصولات شیائومی، به ویژه در حوزه دوربین، سرمایه گذاریِ مداومی در زمینه تحقیق و توسعه و جذب استعدادها وجود دارد. شیائومی یک شرکت جوان است که تازه دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته است، امسال بیش از 10 میلیارد یوان به صندوق تحقیق و توسعه خود اختصاص داده است و از نظر سرمایه گذاری تحقیق و توسعه به جمع 20 شرکت برتر چینی پیوسته است.

“ما معتقدیم که مردم پایه و اساس هر نوآوری هستند. هنگامی که می خواهیم یک تکنولوژی را به بازار معرفی کنیم، همیشه باید با یافتن بهترین افراد شروع کنیم. در حال حاضر، شیائومی بیش از 10 هزار عضو با استعداد در تیم مهندسی خود دارد.

با وجود بیماری همه گیر جهانی، در نظر دارد 5000 نفر دیگر را در سال 2021 استخدام کند. ” آرزوی ما این است که در دهه آینده این شرکت را به یک شرکت رویایی هر مهندس تبدیل کنیم، و استراتژی خود را در پرورش استعداد و ترکیب تیم تقویت کنیم. “

استخدام در شیائومی

 معرفی تکنولوژی لنزهای دارای دیافراگم بزرگ و جمع شونده

در سال های اخیر، کیفیت تصویر مسئله اصلی و مورد توجه سازندگان گوشی های هوشمند بوده است. شیائومی با الهام از طراحی های سنتی دوربین، جدیدترین تکنولوژی لنز با دیافراگم بزرگ, خودکار و توسعه یافته را معرفی کرد.

یک ساختار نوری جمع شونده دارد و به گونه ای طراحی شده است که به صورت فشرده در تلفن هوشمند قرار دارد و در صورت لزوم می تواند باز شود. این طراحی به صورت دوربین تلسکوپی جمع شونده است که این امکان را می دهد تا دیافراگم بازتری داشته باشد

تا میزان نور ورودی را تا 300٪ افزایش دهد و همچنین در عکاسی پرتره و عکاسی در شب از نظر ساختاری در مقایسه دوربین فعلی عملکرد بهتری دارد. همچنین این دوربین شامل یک تکنولوژی جدید تثبیت کننده تصویر که ضد لرزش است، تصاویر را با ثبات تر می کند و وضوح را 20٪ افزایش می دهد.

شیائومی به ادغام تکنولوژی های تصویربرداری و عکاسی حرفه ای در تلفن های هوشمند ادامه خواهد داد و عکاسی حرفه ای را برای صدها میلیون کاربر گوشی هوشمند را در سراسر جهان به ارمغان می آورد و به پیشرفت تکنولوژی تصویربرداری شیائومی می افزاید.

استخدام در شیائومی

Mi Smart Factory

کارخانه هوشمند Mi شیائومی به نقطه ی عطفی در مسیر تولید هوشمند دست پیدا کرده است. شیائومی پیشرفت و نتایج تحقیق و توسعه اخیر خود را در MIDC علنی کرد و از نتیجه تحقیقات مشخص شد، که کارخانه هوشمند شیائومی اکنون می تواند به طور خودکار بصورت 24 ساعته/ 7 روز هفته و به سرعت در هر 20 دقیقه به منظور بهبود کارایی، کار کند.

کارخانه هوشمند شیائومی دارای اولین آزمایشگاه کالیبراسیون خط سوئیچ ها در این صنعت است و همچنین اولین کارخانه ای است که خط تست اتوماتیک محصول را با انعطاف پذیری بالا اتخاذ می کند. طبق گفته لی جون، Smart Factory رویای شیائومی در جهت هوشمند سازی کشور چین و افزایش کارایی تولید برای همه شرکای شیائومی را تجسم می بخشد.

تکنولوژی برای زندگی” برای ما بسیار معنی دارد. این موضوع نه تنها حسی از زیبایی، نگرشی خاص نسبت به زندگی و نمایشی از خرد انسانی را به شما منتقل می کند، بلکه بنا به دلایلی برای کاوش در آینده، اشتیاق به برنامه های اوپن سورس و دفاع از امنیت، اطلاعات و حریم خصوصی است

Cui Baoqiu ، معاون اصلی و رئیس کمیته فناوری Xiaomi ، انگیزه نهایی برای هر یک از مهندسان ما را بیان کرد ، “استراتژی Smartphone x AIoT این قدرت را به ما می دهد تا از تلفن های هوشمند شیائومی به عنوان پایانه های هوشمند که با اکوسیستم چند جانبه یک محصول و زندگی روزمره ما ارتباطی عمیق دارند استفاده کنیم.

و با کارخانه هوشمند شیائومی، می توانیم ضمن کاهش هزینه ها، میزان تولید تلفن های هوشمند را تا حد زیادی بهبود بخشیم و بنابراین به ارائه محصولاتی با بهترین نسبت عملکرد به قیمت ادامه دهیم. “

شیائومی به عنوان رهبر تکنولوژی IoT با بیش از 271 میلیون دستگاه متصل و مورد استفاده، هم اکنون به 55.99 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

 

استخدام در شیائومی

چارچوب توسعه اشتراک Xiaomi

ایده اصلی در پشت چارچوب توسعه اشتراکی شیائومی ادغام مجموعه ای از سخت افزار و سیستم عامل های هوشمند است که با قابلیت های مختلف در یک شبکه مشترک کار می کنند. بنابراین در MIDC 2020، شیائومی چارچوب توسعه اشتراک خود را با دو ماژول کاربردی: یکی راهکار همکاری و دیگری سیستم MiPay معرفی کرد. توسعه دهندگان به جای اینکه فقط به محصولات و برنامه های توسعه یافته شیائومی محدود شوند، می توانند از ویژگی های راهکار همکاری و پخش صفحه در دستگاه های شخص ثالث استفاده کنند. Xiaomi Share Framework Development به باز کردن ماژول های کاربردی بیشتری مانند NFC Tap kit ، Relay kit ، FileShare kit برای توسعه دهندگان در آینده ادامه خواهد داد.

Xiaomi Vela همان حالت یکپارچه شده ی پلت فرم نرم افزاری IoT و دستیار 5.0 XiaoAi AI است

با معرفی Xiaomi Vela ، یک پلت فرم یکپارچه IoT، توسعه دهندگان می توانند به طیف گسترده ای از اجزای نرم افزار و چارچوب هایی با کاربرد آسان دسترسی پیدا کنند که این امر باعث تقویت بنیان IoT Xiaomi می شود.

شیائومی ولا چهار مزیت دارد: مقرون به صرفه بودن، قابلیت تنظیم، قابلیت استفاده مجدد از کد و یکپارچگی بالا. در آینده، این پلتفرم اولین تکنولوژی است که به ماژول IoT Xiaomi می رسد و از طریق آن از دستگاه های هوشمند خانگی پشتیبانی می کند.

همزمان، شیائومی در حال توسعه چارچوب نرم افزار و مولفه های مورد نیاز برای پشتیبانی از برنامه هایی مانند بلندگوهای هوشمند، باندهای هوشمند و ساعت های هوشمند است و به تدریج آنها را در دستگاه های دیگر اجرا خواهد کرد. شیائومی ولا برای تولیدکنندگان تراشه های بالادستی و تولیدکنندگان تجهیزات پایین دستی و ارزان ارزش بیشتری ایجاد می کند و زمینه را برای یک مشارکت برد- برد فراهم می کند.

جدا از Vela ، شیائومی همچنین نسل بعدی دستیار هوش مصنوعی به نام XiaoAi را معرفی کرد – دستیار 5.0 XiaoAi AI، همکاری هوشمند به صورت تمام سناریو، هوش فعال مکالمه، صدای سفارشی با احساسات، قابلیت های بصری چند حالته و کمک برای یادگیری هوشمند. با این قابلیت ها، دستیار هوش مصنوعی XiaoAi از یک دستیار هوش مصنوعی سنتی به یک دستیار هوشمند زندگی تبدیل می شود.

پشت تکامل XiaoAi، توسعه مداوم فناوری AI شیائومی قرار دارد. کوی بائوکیو گفت که عملکرد مدل AutoML Xiaomi از صنعت پیشی گرفته است و XiaoAi یکی از پر طرف دار ترین هوش مصنوعی ها در جهان است.

استخدام در شیائومی

به لطف طرح اکوسیستم و آینده نگر شیائومی، محصولات سخت افزاری هوشمند زمینه مناسبی برای استفاده از هوش مصنوعی برای برند شیائومی را فراهم می کنند. در سال گذشته، شیائومی پیشرفت چشمگیری در زمینه های بینایی AI، صوت، گفتار، پردازش زبان طبیعی، نمودار دانش و یادگیری ماشینی ایجاد کرده است.

با انتشار پلتفرم Xiaomi Vela IoT ، به روزرسانی جدید دستیار 5.0 AI XiaoAI و راه اندازی تعداد زیادی برنامه کاربردی مجهز به فناوری هوش مصنوعی، اکوسیستم AIoT Xiaomi همچنان به رشد و ایجاد بهترین تجربه زندگی برای مصرف کنندگان ادامه خواهد داد.

منبع باز بودن برنامه ها

در این کنفرانس ، شیائومی همچنین از چارچوب میکروکنترلر Micro میکرو MACE خبر داد و به سایر دستگاه های AIoT امکان مجهز بودن به قابلیت های هوش مصنوعی با عملکرد بالا را داد. شیائومی از اکوسیستم منبع باز استقبال کرده و در بسیاری از پروژه ها سهم ویژه ای داشته است

پس از پیوستن سیستم عامل معروف ریز هسته Nuttx به بنیاد نرم افزار Apache، شیائومی 33٪ از کل هزینه های مالی خود را به این کار اختصاص داد. در همین زمان، مشارکت شیائومی در پایگاه داده منبع باز HBase در سال 2020 به 25٪ رسید

و سیستم ذخیره سازی توزیع شده Key-Value شیائومی به صورت خودکار توسعه یافت، و این امر یک قدم به تبدیل شدن این پروژه را به یک پروژه برتر منبع باز نزدیک می کند.

در دهه گذشته ، شیائومی با تمرکز بر بهبود زندگی کاربران، همچنان به نوآوری در فن آوری ادامه داده است. در روزهای ابتدایی، شیائومی با موفقیت یک مدل اینترنتی را در تجارت تلفن های هوشمند خود وارد کرد. شش سال پیش، شیائومی همان مدل را در تجارت اکوسیستم خود وارد کرد و کیفیت محصول را بسیار بهبود بخشد.

علاوه بر این، شیائومی همچنان در زمینه های مختلف مانند شارژ و فاکتورهای نمایشگر به کشف و نوآوری می پردازد. شیائومی از این امر برای تأثیرگذاری در تجارت های عمودی مختلف و ارتقا کیفیت و کارایی در کل صنعت تولید استفاده می کند و بدین ترتیب چشم انداز خود را در زمینه نوآوری برای همه تحقق بخشیده و تقویت می کند.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی