جشنواره برای طرفداران شیائومی

جشنواره طرفداران شیائومی در یازدهمین سالگرد تاسیس شیائومی و اتفاقاتی که در این روز افتاده را گزارش میدهیم

جشنواره برای طرفداران شیائومی

برگزاری جشنواره MFF 2021 شیائومی

شیائومی Mi Fan Festival را در سال 2021 جشن گرفت؛ گوگل و کوالکام هم با پوسترهای مشترک خودشان ، در این جشنواره حضور داشتند. کمپانی شیائومی برای تشکر از همراهی طرفداران Mi، پیشنهادات خرید ویژه ای به ارزش 147 میلیون دلار برای آنها در سر تا سر جهان، در نظر گرفته است.

شیائومی از آغاز جشنواره سالیانه خود یعنی Mi Fan Festival یا MFF خبر داد. جشنواره MFF امسال روی موضوع «کاوش در میان امکانات» تمرکز دارد و شیائومی برای درک عمق این پیام، مجموعه ای از کمپین های آنلاین را راه اندازی کرده و از طرفداران Mi دعوت کرده تا در مورد تجارب خود از محصولات شیائومی و نقشی که این محصولات روی زندگی در کنار خانواده و دوستان‌شان داشته، بحث و تبادل نظر کنند.

نمایش پر زرق و برق فروش جهانی در 6 آوریل امسال با بیش از 147 میلیون دلار پیشنهاد خرید در کانال های رسمی شیائومی آغاز شد. شیائومی برای این نمایش فروش مجلل خود با بیش از 70 پلتفرم آنلاین و 300 شریک آفلاین در 59 بازار همکاری داشته تا نوآورانه ترین محصولات را با قیمت های باورنکردنی برای Mi Fans در سر تا سر جهان به ارمغان بیاورد.

جشنواره برای طرفداران شیائومی

کمپانی گوگل و کوالکام (Qualcomm Technologies) نیز در کنار شیائومی، روز تاسیس این کمپانی را از طریق جشنواره MFF 2021 جشن گرفتند. در پوستر مشترکی که برای این جشنواره طراحی شده از یک نماد یکپارچه «&» به عنوان ایده اصلی خلاقانه ای استفاده شده که نشان دهنده همکاری نزدیک بین کمپانی شیائومی و گوگل و کوالکام است. علاوه بر این پوسترهای MFF، مفهوم «بی نهایت» را هم به واسطه نمایش سیمبل «&» به نمایش می گذارند که به نوعی نشان دهنده تلاش این سه شرکت برای ارائه امکانات بی نهایت به زندگی طرفداران‌شان است.

شیائومی، گوگل و کوالکام همیشه پیشگام بوده اند و با استفاده از راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری خودشان، ترندهایی را در رابطه با صنایع خود ایجاد کردند. شیائومی برای پیشرفت و سرعت بخشیدن به پذیرش گسترده نوآوری های تکنولوژیکی خود با گوگل و کوالکام همکاری نزدیکی داشته است. این کمپانی برای دستیابی به امکانات جدید که موضوع جشنواره امسال MFF هم بوده، با دو شریک فناوری خود همکاری می کند تا زندگی مردم سر تا سر جهان را هوشمندتر (مثل لوازم خانگی هوشمند) کرده و رفاه زندگی را بیشتر کند.

جشنواره برای طرفداران شیائومی

سخنگوی جشنواره شیائومی

«شیائومی همیشه طرفداران خودش و کاربران را در هسته اصلی و اولویت هر کاری که می خواسته انجام دهد، قرار داده است. جشنواره MFF امسال نمایانگر نمادی از فرهنگ Mi Fan ماست. امسال دهمین جشنواره MFF است و یازدهمین سالی که از تاسیس شیائومی (تاریخچه شیائومی) می گذرد. ما هر سال این جشنواره را در کنار طرفدارن Mi، کاربران و شرکا از سر تا سر جهان جشن می گیریم تا از حمایت آنها قدردانی کنیم؛ چرا که آنها یکی از عوامل اصلی شیائومی برای ادامه کاوش و نوآوری هستند. ما امیدواریم با ارائه نسخه ویژه Redmi Note 10 Pro برای طرفدارن و راه اندازی مجموعه فعالیت های وابسته به MFF، هدف برند خودمان را در زمینه ارائه نوآوری و شیوه های زندگی هوشمند به همه منتقل کنیم. تعهد ما این است که همیشه در کنار Mi Fans و کاربران خودمان باشیم.»

جشنواره برای طرفداران شیائومی

نسخه ویژه Redmi Note 10 Pro برای Mi Fan Festival

در جشنواره MFF امسال، شیائومی از نسخه ویژه گوشی هوشمند Redmi Note 10 Pro MFF با شعار «کاوش امکانات نامحدود» رونمایی کرد که به عنوان هدیه ای منحصر به این جشنواره است که طرفدارن Mi می توانند آن را داشته باشند. نسخه ویژه MFF این گوشی موبایل نشان دهنده روح ماجراجویانه شیائومی است و می خواهد طرفدارانش را تشویق کند تا با استفاده از Smartphone x AioT از امکانات نامحدود در زندگی بهره مند شوند.

برای بازتاب موضوع جشنواره، نسخه ویژه گوشی موبایل Redmi Note 10 Pro در یک بسته بندی که از کیهان الهام گرفته شده، عرضه می شود. جلوی جعبه این محصول تصویری از فضانوردان در حال حرکت در میان کهکشان ها دیده می شود که نمایانگر شیائومی و طرفداران Mi در کنار هم برای کشف امکانات نامحدود زندگی است. علاوه بر این در جعبه این محصول یک کارت پستال از جشنواره MFF هم دیده می شود که روی آن تصویری از فضانوردان Mi Bunny شیائومی قرار دارد. پشت کارت پستال هم برچسبی با تم Mi Fan Festival وجود دارد که می توان آن را روی مواردی مانند گوشی های موبایل، لپ تاپ ها و چمدان ها چسباند تا جزئیات بیشتری از شیائومی را به زندگی روزانه خود اضافه کنیم.

نسخه برنزی رنگ Redmi Note 10 Pro با درخشش طبیعی متالیک برای جشنواره امسال MFF انتخاب شد که نماد منحصر به فرد Mi Fan Festival 2021 نیز در پشت گوشی چاپ می شود. این گوشی به عنوان یادبودی از MFF 2021 به شکل محدود در سر تا سر جهان به فروش می رسد.

جشنواره برای طرفداران شیائومی

به همراه طرفداران Mi جهان بهتری می سازیم

از روزی که شیائومی تاسیس شد، ایجاد روابط واقعی با کاربران و داشتن آنها به عنوان بخشی از آینده شیائومی، همیشه هسته اصلی فرهنگ این شرکت بوده است. از همان روزهای ابتدایی، طرفداران شیائومی به انجمن ها و جامعه Mi پیوستند و پیشنهادات خودشان را ارائه دادند؛ حتی ایده ها و نوآوری هایی که به رشد شیائومی کمک می کرد را در اختیار این برند گذاشتند. فرهنگ Mi Fan همیشه بخشی جدایی ناپذیر از نام تجاری شیائومی بوده است.

برای برگزاری MFF 2021، جامعه جهانی Mi شیائومی به صورت رسمی از آهنگ موضوعی خود با نام A Melody for Mi رونمایی کرد که به صورت آنلاین در جامعه Mi توسط 15 کشور مختلف تولید شده بود. حدود 1000 نفر از طرفداران شیائومی در پروژه این آهنگ شرکت کردند؛ از بین آنها 30 طرفدار انتخاب شدند تا متن آهنگ را نوشته و آن را تولید کنند. این موزیک بیانگر تلاش بی وقفه Mi Fans برای زندگی بهتر با محوریت عشق، اشتیاق، نوآوری، سرزندگی و زندگی هوشمند برای همه است؛ ارزش هایی که شیائومی بیش از یک دهه آنها را به Mi Fans منتقل کرده است. امروز جامعه و طرفدران شیائومی همین پیام را به سر تا سر جهان منتقل می کنند. Mi Fans با هم و با داشتن یک چشم انداز مشترک، اعتماد و اعتقاد راسخ خودشان را در ساختن دنیایی بهتر، نشان می دهند.

آهنگ A Melody for Mi به عنوان یک صدای زنگ رسمی تنظیم شده و در Mi Theme Store بارگذاری شده است تا کاربران از سر تا سر جهان بتوانند آن را بارگیری کنند. این موزیک همچنین در موسیقی آماده به کار در خط تلفن خدمات مشتری شیائومی استفاده می شود.

شیائومی تصویر خود را به عنوان یکی از جالب ترین شرکت ها در ذهن طرفداران و کاربرانش حفظ کرده است. سال هاست که کاربران شیائومی از طریق تجربه و تعاملات به اشتراک گذاشته شده و زندگی با همه این محصولات نوآورانه که ویژگی های هوشمند واقعی را دارند، ارتباط برقرار کرده اند. در حال حاضر در جامعه جهانی شیائومی، هزاران طرفدار Mi داستان های خودشان را در مورد تاثیر برند شیائومی و محصولات این کمپانی در تغییر زندگی‌شان ارسال کرده اند.

یکی از طرفداران با نام کاربری «Crossfiree» داستانش را در مورد Mi Smart Home در جامعه Mi به اشتراک گذاشته است. این کاربر که بیش از 30 مورد از محصولات اکوسیستم شیائومی را در خانه اش استفاده کرده، خودش را به عنوان یک تکنوفوب می نامد تا این که فقط علاقمند به تکنولوژی باشد! Mi Air Purifier به بهبود کیفیت هوا خانه‌ی او کمک کرده و حساسیت شدیدش به گرد و غبار را کاهش داده است؛ علاوه بر این Mi Band به تمام خانواده او کمک کرده تا سبک زندگی سالم تری داشته باشند.

یک طرفدار دیگر شیائومی به نام Arun Abhimanyu، اشاره کرده که دستگاه Mi Motion Activated Light Night مشکل قدیمی مادر بزرگش برای پیدا کردن کلید روشنایی در تاریکی، هنگام بیدار شدن در شب برای استفاده از سرویس بهداشتی را حل کرده است. این فقط یکی از تجربیات او در مورد محصولات شیائومی بوه؛ او توضیح می دهد که «این محصولات زندگی من را به گونه ای آسان کرده اند که هرگز تصور نمی کردم. این گونه است که شیائومی اعتماد کاربران را جلب می کند.»

تاریخچه ای از MFF

اولین MFF در 6 آوریل 2012، زمانی که شیائومی تصمیم گرفت رویدادی را به عنوان جشن دو سالگی تاسیس خود داشته باشد، در سرزمین اصلی چین برگزار شد. از آنجایی که طرفداران Mi نقش پر رنگی در رشد سریع این کمپانی داشتند، شیائومی تصمیم گرفت برای برگزاری جشن خود از طرفدارنش هم دعوت کند تا در کنار هم جشن بزرگی به عنوان تولد این برند داشته باشند. محل برگزاری اولین MFF در یک باشگاه بود و مهمانانان در حالی که موسیقی پخش می شد، با یکدیگر تعامل داشتند. در این جشن بزرگ 100 هزار گوشی هوشمند شیائومی فقط در 6 دقیقه و 5 ثانیه به فروش رسیدند! از آن روز به بعد شیائومی هر سال جشنواره MFF را برگزار می کند و از طرفدارنش به خاطر حمایتی که از این برند داشتند، قدردانی می کند.

MFF برای اولین بار در خارج از سرزمین اصلی چین، در دو کشور هند و اندونزی در سال 2015 برگزار شد. یعنی قبل از این که محصولات شیائومی در بازار اروپا در سال 2018 در اولین کارناوال خرید اسپانیا، عرضه شوند. امسال دهمین MFF سالانه برگزار شد و بازارهای جهانی بیشتری برای جشن گرفتن این مناسبت به آن پیوستند.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی