روتر شیائومی 7000 محصول جدید و قدرتمند

شرکت شیائومی، به تازگی مدل جدید روتر Wi-Fi قدرتمند خود را با نام Xiaomi Router 7000 معرفی کرد. این روتر دارای 7 آنتن، طراحی منحصر به فرد و ظرفیت برای تا 600 دستگاه است.

روتر شیائومی 7000

Xiaomi Router 7000 یک مسیریاب بسیار قدرتمند است که توسط شرکت چینی Xiaomi تولید شده است و دارای 7 آنتن خارجی و پشتیبانی از تا 600 دستگاه به طور همزمان می باشد.

روتر Xiaomi Router 7000: روتر Wi-Fi با فناوری 14 نانومتر و ظرفیت تا 600 دستگاه

روتر Wi-Fi قدرتمند با نام Xiaomi Router 7000 به فروش می رسد. نسخه رنگی مات سیاه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و تا 1 گیگابایت حافظه RAM همراه است. این روتر با چهار پورت شبکه 2.5G عرضه می شود و سازنده ادعا می کند که این روتر می تواند به صورت همزمان به تا 600 دستگاه دسترسی داشته باشد.

پردازنده یکپارچه Qualcomm IPQ 9554، عملکردی بی دردسر را تضمین می کند. این پردازنده از پلتفرم شبکه 3 باند Networking Pro 620 پشتیبانی می کند که به عنوان Wi-Fi 7 نیز شناخته می شود و می تواند تا شش جریان داده را پردازش کند. این پردازنده با فرآیند تولید 14 نانومتری ساخته شده است و دارای چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس ساعتی تا 2.2 گیگاهرتز می باشد. با این حال، در این مورد، سازنده فرکانس ساعت را به 1.5 گیگاهرتز محدود کرده است.

روتر شیائومی 7000

تا 7 آنتن خارجی و شتاب دهنده نرم افزار برای گوشی های هوشمند شیائومی

از نظر سرعت، روتر Xiaomi Router 7000 دو تقویت کننده سیگنال با عملکرد بالا را که بخشی از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز هستند داراست. این باند دارای سرعتی تا 1376.1 مگابیت بر ثانیه می باشد. با این حال، باند 5 گیگاهرتز با سرعتی در سطح 5764.8 مگابیت بر ثانیه نیز وجود دارد. همچنین، این روتر پشتیبانی از دو منبع اینترنت WAN/LAN با تجمیع تا 5 گیگابیت بر ثانیه دارد.

روتر Wi-Fi از هفت آنتن خارجی و دو آنتن داخلی استفاده می کند. این آنتن ها به 4 آنتن تک فرکانسی برای باند 2.4 گیگاهرتز، 4 آنتن تک فرکانسی برای باند 5 گیگاهرتز و یک آنتن NFC برای جفت شدن سریع تقسیم می شوند.

روتر شیائومی 7000 محصول جدید و قدرتمند

همچنین، این روتر شیائومی شتاب دهنده ای دارد که به صورت خاص برای دستگاه های شیائومی طراحی شده است. به عبارت دیگر، این روتر هوشمندانه دستگاه های موبایل شیائومی / ردمی را تشخیص می دهد و یک کانال اختصاصی برای افزایش سرعت بازی باز می کند. همچنین، این روتر از شتاب دهنده نرم افزاری برای پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ، کامپیوتر، تلفن همراه و دیگر دستگاه ها پشتیبانی می کند تا به کاهش تاخیر و حذف قطعی در بازی های مختلف کمک کند.

با این حال، آنچه این خبر را از پیشین های خود متمایز می کند، امکان ارتقای به استاندارد Wi-Fi 7 است. پشتیبانی رسمی از این استاندارد در آینده عرضه خواهد شد. با این حال، حتی بدون این نوآوری، این یکی از قدرتمندترین روتر های موجود در بازار برای اتصال همزمان ده ها تا صد ها دستگاه است.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی