جارو رباتیک شیائومی فقط نون نمیخره!

ما سعی کردیم در این مقاله انواع جاروهای رباتیک شیائومی را مقایسه کنیم تا شما بهترین انتخاب براساس نیازتان داشته باشید.

جارو رباتیک شیائومی فقط نون نمیخره!

معرفی و مقایسه مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی

همه افراد به تمیزی خانه و محیط زندگی خود اهمیت می دهند. این تمیز کردن های مداوم گاها ممکن است مشکل ساز باشد و به عضوی از بدن شما آسیب برساند و دچار کمر درد یا احساس درد و ناراحتی در نقاط دیگر بدن خود شوید. حتی ممکن است یک روز سخت و پر فشار را پشت سر گذاشته باشید و برای تمیز کردن خانه خود انرژی لازم و وقت کافی نداشته باشید. اما لازم نیست دیگر نگران این مشکلات باشید، جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی می تواند در زمان کم، خانه و محیط زندگی شما را به سادگی تمیز کند.

جارو رباتیک شیائومی فقط نون نمیخره!

چرا از ربات های شیائومی برای تمیز کردن خانه استفاده کنیم؟

آیا جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی ارزش خرید دارد؟ تصور یک ربات جاروبرقی می‌تواند بسیار جالب، لوکس و غیر قابل دسترس باشد، ولی این فناوری در اکثر کشور ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. افراد تصور می کنند که این ربات ها گران قیمت هستند و جزء وسایل کاملا لوکس به حساب می آیند اما این مسئله حقیقت ندارد. شرکت تولید کننده این ربات ها با طراحی های متنوع و قیمت مناسب، انواع ربات های جاروبرقی را در بازار برای همه سلیقه ها با قیمت های متفاوت ارائه کرده است.

عملکرد کلی جاروبرقی های رباتیک هوشمند شیائومی

استفاده همزمان از تِی و جاروبرقی یک قابلیت ویژه و کاربردی است. مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی ترکیبی از ربات های مدرن است. در نسل های قدیمی تر این ربات ها، امکان استفاده همزمان جارو و تِی وجود نداشت و شما مجبور به تعویض دستی حالت دستگاه بودید. امروزه محصولاتی در بازار وجود دارد که امکان استفاده همزمان از جاروبرقی و تِی را به صورت کاملا اتوماتیک فراهم می کند.

نحوه عملکرد جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی بسیار ساده است. این جارو ابتدا خاک را به داخل می کشد و سپس با کمک مخزن آب خود، آب را به گردش درآورده و با استفاده از رطوبت، زمین خانه را به خوبی تمیز می­کند.

آشنایی با مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی

Xiaomi Mijia 1C Vacuum-Mop: اولین مدلی که باهم به بررسی آن می پردازیم جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی مدل mop یا 1C خواهد بود. نحوه کارکرد این دستگاه بسیار کاربردی و جذاب است. از ویژگی ها و مزایای این جاروبرقی می­توان به ظرفیت 600 میلی لیتر مخزن خاک و گرد و غبار و ظرفیت مخزن آب 200 میلی لیترجهت شست و شوی زمین به آن اشاره کرد. همچنین با توجه به اینکه جاروبرقی دارای فناوری Visual Sensor است، به صورت منظم اتاق را جارو می کند. شما می­توانید با تلفن هوشمند خود به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید. در میان مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی قدرت مکش این جاروبرقی هوشمند به 2500 پاسکال می­رسد. ربات تمیز کننده شیائومی مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2400 میلی آمپر/ساعت است که به دستگاه اجازه می دهد تا 110 دقیقه کار کند. این دستگاه دارای عملکرد برگشت خودکار است و جاروبرقی هنگام تخلیه، به ایستگاه شارژ برمی گردد.

+Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Pro: جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی مدل mop pro جانشین نسل اول جاروبرقی ربات شیائومی Mi است. این ربات مانند مدل mop حالت رفت و برگشت دارد. همچنین ظرفیت مخزن خاک و گرد و غبار آن 550 میلی لیتر و ظرفیت مخزن آب 250 میلی لیتر است. یکی از ویژگی های مفید جاروبرقی اتوماتیک شیائومی این است که از فناوریLaser Distance System استفاده می کند. به لطف این فناوری، دستگاه به صورت 360 درجه می­تواند محیط را زیر نظر داشته باشد و در حافظه خود ذخیره کند. شما می­توانید با تلفن هوشمند خود به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید. قدرت مکش این جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی به 3000 pa می­رسد. ربات تمیز کننده شیائومی مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5200 میلی آمپر/ساعت است که به دستگاه اجازه می دهد تا 180 دقیقه کار کند. همانطور که در ویژگی های مدل mop بررسی کردیم،+mop pro نیز پس از تخلیه، به شارژ باز می­گردد و به صورت خودکار پس از شارژ شدن به کار خود ادامه می­دهد.

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop P : در مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی، مدل mop p برای افرادی که مبتلا به آسم، آلرژی و مشکلات تنفسی هستند، بسیار مناسب است. این دستگاه مجهز به فیلتر HEPA است تا هنگام جارو زدن مشکلی برای افراد دارای بیماری های تنفسی پیش نیاورد. توانایی صعود این دستگاه نسبت به رده های قبلی از 0.59/ 15 میلی متر به 0.79/ 20 میلی متر افزایش یافته است و اکنون این ربات می تواند روی فرش های ضخیم تری حرکت کرده و از بلندی ها عبور کند. این جارو برقی هوشمند از فناوریLaser Distance System استفاده می کند. ظرفیت مخزن گرد و غبار این جاروبرقی هوشمند 550 میلی لیتر و ظرفیت مخزن آب آن 200 میلی لیتر آن اشاره کرد.

این ربات برای فرش های ضخیم بسیار مناسب است و مکش بسیار قوی 2100 Pa دارد. این ربات تمیز کننده شیائومی مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3200 میلی آمپر/ساعت است که به دستگاه اجازه می دهد تا 110 دقیقه کار کند.

مهمترین به روز رسانی این مدل جاروبرقی رباتیک نسبت به مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی این است که ربات در جعبه خود دو مخزن خاک و گرد و غبار و همچنین آب دارد و در صورت نیاز شما می­توانید در بازار مخزنی دیگر تهیه و به آن اضافه کنید. همچنین، دارای دو پارچه پاک کننده با جنس های مختلف است. این ربات در حالت تمیز کردن مسیر Y شکل را دنبال می کند که به پاکسازی موثرتر کمک می کند. شیائومی دارای سه سطح کنترل آب برای نیازهای مختلف پاک کردن است تا بهترین عملکرد را در شرایط مختلف داشته باشد. همچنین شما می توانید منطقه دلخواه خود را به ربات معرفی کرده تا نظافت آن نقطه را برایتان انجام دهد.

Xiaomi Mi Robot Vacuum Essential: شاید یکی از مشکلات شما، تمیز کردن بدون نقص گوشه های خانه باشد. این جاروبرقی می­تواند تمامی لبه ها و گوشه ها را به طور کامل تمیز کند. البته در مدل هایی که بررسی کردیم نیز گوشه های خانه به خوبی توسط ربات ها نظافت می‌شود، اما در مدل Essentialاز فناوری استفاده شده که شما هیچ نگرانی برای لبه ها و گوشه ها نداشته باشید و خیالتان راحت باشد که نیازی به بررسی مجدد این مکان ها نیست. ظرفیت مخزن خاک و گرد و غبار این جاروبرقی هوشمند 420 میلی لیتر و ظرفیت مخزن آب آن 200 میلی لیتر است. قدرت مکش این جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی به 2200 pa می­رسد که می­تواند عدد قابل قبولی باشد. ربات تمیز کننده شیائومی مجهز به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2500 میلی آمپر/ساعت است که به دستگاه اجازه می دهد تا 90 دقیقه کار کند.

این جارو انواع مختلف مکش را دارد تا در محیط ها و شرایط مختلف از مکش مناسب استفاده کند. از دیگر ویژگی هایی که می­توانید با دیگر مدل ها مقایسه کنید، کنترل از راه دور این دستگاه است که بسیار کاربردی خواهد بود. لازم به ذکر است که در مدل های دیگر که مورد بررسی قرار دادیم نیز می توانید مکانی که می‌خواهید نظافت شود را به دستگاه نشان دهید، اما کنترل از راه دور دستگاه Essential دارای محدودیت کمتری است و شما دستورات بیشتری می‌توانید به جاروبرقی دهید و آن را کنترل کنید.

توجه داشته باشید استفاده به جا از تکنولوژی بسیاری از کار های روزمره شما را آسان تر می کند، فقط کافیست با تحقیق و بررسی مناسب مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی انتخابی درست داشته باشید. جاروبرقی رباتیک هوشمند دستیار شما در خانه خواهد بود تا همیشه از شر غبار روی زمین خانه خود رهایی پیدا کنید.