بهترین ساعت هوشمند شیائومی در سال 2022 کدام است؟

نقد و بررسی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی تولید شده در سال 2022 به همراه راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت هوشمند شیائومی در سال 2022

ساعت Mi Watch Lite

ساعت هوشمند Mi Watch lite دارای یک صفحه نمایش 1.4 اینچی به شکل مربع است و در بیشتر قسمت های آن از پلاستیک با تسمه های لاستیکی ساخته شده است. این ساعت کمی ضخیم‌تر از اکثر ساعت‌های معمولی است، که دلیل این امر باتری این ساعت هوشمند شیائومی است.

عمر باتری تا 2 هفته ذکر شده است، اما تخمین واقعی تر حدود 10 روز است.

مشخصات:

پشتیبانی از GPS/GLONASS

120+ صفحه ساعت

صفحه نمایش 1.4 اینچی

نظارت بر ضربان قلب و خواب

5 دستگاه ATM مقاوم در برابر آب تا 50 متر

مانند سایر ساعت‌های شیائومی، این ساعت نیز بر روی نرم‌افزار اختصاصی OEM اجرا می‌شود.

برای جفت کردن آن با گوشی هوشمند خود، باید از اپلیکیشن Mi Fitness استفاده کنید.

این ساعت با توجه به قابلیت‌های آن از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود.

poco watch

ساعت Poco Watch

ساعت Poco Watch توسط برند فرعی شیائومی یعنی برند پوکو، ساخته می‌شود. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی 1.6 اینچی AMOLED با وضوح 320 در 360 پیکسل با عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) است.

مانند بسیاری دیگر از ساعت‌های شیائومی، این ساعت نیز با یک بند ساعت سیلیکونی نرم 125-205 میلی‌متری همراه با سگک و گیره برای تناسب ایمن ارائه می‌شود، درست مانند Redmi Watch 2 Lite.

Poco Watch همچنین همان نرم افزار اختصاصی شیائومی را اجرا می کند. مزیت آن عمر باتری فوق العاده است. پوکو می‌گوید با شارژ حدود ۲ هفته دوام می‌آورد.

مشخصات:

نظارت بر ضربان قلب و خواب

ردیابی بیش از 100 حالت مختلف تناسب اندام

پشتیبانی از GPS و GLONASS

صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED

ضد آب 5ATM

ساعت Poco Watch

این ساعت هوشمند شیائومی در اواخر سال 2020 رونمایی شد و اگر بتوانید آن را پیدا کنید، هنوز برخی از بهترین ارزش ها را در فضای ساعت های هوشمند تا به امروز ارائه می دهد. این ساعت شکل دایره ای سنتی تری دارد و با تمام عملکردهای اولیه ای که انتظار دارید ارائه می شود.

دارای 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. دارای دو دکمه برای ناوبری و داخلی، پشتیبانی از GPS و GLONASS، و دارای سنسور ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط، سنسور SpO2 و فشارسنج است.

دارای قابلیت ضد آب 5ATM است، از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند و می تواند با استفاده از برنامه Mi Fitness با گوشی هوشمند شما جفت شود. این Mi Watch همچنین از Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند.

مشخصات:

صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326 ppi و پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن.

ردیابی SpO2 و پایش 24 ساعته ضربان قلب

ردیابی حالت ورزشی با 117 حالت پشتیبانی شده توسط Firstbear.

پردازنده 12 نانومتری

پشتیبانی از GPS/GLONASS/Galileo/BDS

ساعت Mi Watch

ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 1 یک ساعت مچی ممتاز از شیائومی است که دارای طراحی دایره‌ای شبیه به ساعت های سنتی تر ارائه می دهد.

این ساعت دارای بند های استاندارد 22 میلی متری قابل تعویض است.

مجدداً، این ساعت با استفاده از اپلیکیشن Mi Fitness به گوشی شما متصل می شود که تمامی ویژگی ها و تنظیمات مدیریتی ساعت و صفحه های ساعت سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات:

شیشه یاقوت کبود و بدنه استیل ضد زنگ با بند های چرمی

GPS دو باند و پشتیبانی از سایرین مانند GLONASS

117 ردیابی فعالیت

صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن

تماس تلفنی بلوتوث

شارژ بی سیم

نظارت بر ضربان قلب و SpO2

ساعت شیائومی S1

این نسخه ورزشی ساعت S1 است که باتری آن تا 10 روز شارژ خواهد داشت. این ساعت هوشمند شیائومی در مقایسه با همتای S1 خود، طراحی مستحکم تری ارائه می دهد.

Watch S1 Active از نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر SpO2، بیش از 200 واچ فیس، تا 117 حالت تمرین با 19 حالت حرفه ای پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش همیشه روشن، پشتیبانی داخلی آمازون الکسا و GPS است.

این ساعت نیز روی نرم‌افزار ساعت هوشمند اختصاصی شیائومی اجرا می‌شود و با استفاده از اپلیکیشن Mi Fitness با گوشی شما جفت می‌شود.

ساعت شیائومی S1 Active

ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 یک همراه ایده آل برای دوندگان، دوچرخه سواران یا هر ورزشکار ورزشی دیگری است. این ساعت به چندین ویژگی از جمله صفحه نمایش 1.39 اینچی، 150+ حالت ورزشی و عمر باتری 21 روزه مجهز شده است.

می توانید از آن برای نظارت بر عملکرد و پیگیری ضربان قلب استفاده کنید. این بهترین ساعت هوشمند شیائومی دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ است که در برابر خش مقاوم است.

علاوه بر این، به یک میکروفون داخلی مجهز شده است تا بتوانید به تماس‌های هندزفری پاسخ دهید. همچنین قابلیت دریافت هشدار از گوشی هوشمند شما را نیز دارد. بعلاوه، می توانید از ساعت برای کنترل موسیقی، بررسی ایمیل خود یا حتی تعامل با آمازون الکسا استفاده کنید.

در حالی که سایر ساعت‌ها بیشتر فقط قطعات زیبای جواهرات هستند، Amazfit GTR 3 یک ساعت هوشمند تمام عیار با GPS و مجموعه‌ای از ویژگی‌های تناسب اندام است. این می تواند فعالیت روزانه شما، از جمله مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و … را پیگیری کند.

علاوه بر این، این بهترین ساعت شیائومی همچنین دارای توانایی نظارت بر میزان اکسیژن خون شما با دقت و دقت است. وقتی برای اولین بار این ساعت هوشمند را دیدیم، نتوانستیم در برابر امتحان آن مقاومت کنیم. به نظر ما، این گجت هوشمند برای علاقه مندان به تناسب اندام که به دنبال ساعتی باکیفیت با عمر باتری طولانی هستند، مناسب است.

به طور کلی، ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 برای هر کسی که به دنبال ساعتی است که عملکرد و دوام زیادی ارائه می دهد، گزینه ای عالی است. استفاده از این ساعت بسیار آسان است و مهمتر از همه، دارای دو سال گارانتی است.

مشخصات:

صفحه نمایش 1.39 اینچی

150+ حالت ورزشی

عمر باتری 21 روزه

پشتیبانی از الکسا

دسته‌بندی: اخبار شیائومی