دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA معرفی شد!

دستگاه فشار خون MIJIA یکی از بهترین گجت‌های سلامتی شیائومی است. این دستگاه هوشمند با ارائه اطلاعات دقیق، کاربری راحت و پشتیبانی از اپلیکیشن، باعث می شود دیگر نگرانی برای صحت اطلاعات دستگاه فشار خود نداشته باشید.

دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند

دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA توسط غول فناوری چینی در چین عرضه کرده است. این دستگاه پزشکی برای کمک به افراد در نظارت بر فشار خون و ضربان قلب طراحی شده است. این محصول از محصولات مقرون به صرفه برند میجیا محسوب می‌شود. استفاده از آن بسیار راحت است و به کاربران راهی مناسب برای کنترل فشار خون خود در خانه ارائه می دهد.

دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA دارای یک گیره است که این شرکت ادعا می کند استفاده از آن را نسبت به گیره فشار خون سنتی آسان تر می کند و به راحتی به بازو متصل می شود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 3.7 اینچی با نور پس زمینه است که متن ها را با فونت بزرگ نمایش می دهد و خواندن نتایج را آسان می کند. جالب اینجاست که این دستگاه از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می کند.

دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA معرفی شد!

علاوه بر این، دستگاه MIJIA BP دارای دکمه های داخلی برای کار با آن است. کاربران همچنین می توانند دستگاه را به برنامه شیائومی متصل کنند تا تغییرات فشار خود را ردیابی کنند و همچنین میزان باتری را بررسی کنند.

دستگاه فشار خون MIJIA دارای باتری بادوام است که می تواند تا 90 روز با یک بار شارژ استفاده شود، البته اگر روزانه دو بار از آن استفاده شود. این دستگاه را می توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد. این گجت می‌تواند در صورت تشخیص حرکت یا شل بودن بیش از حد گیره، به کاربران هشدار دهد که باعث اندازه گیری نادرست می‌شود. همچنین می‌تواند در صورت تشخیص نبض نامنظم که می‌تواند نشانه اولیه بیماری قلبی عروقی باشد، به کاربران اطلاع دهد.

به طور کلی دستگاه فشار خون MIJIA یکی از بهترین گجت‌های سلامتی شیائومی است. این دستگاه هوشمند با ارائه اطلاعات دقیق، کاربری راحت و پشتیبانی از اپلیکیشن، باعث می شود دیگر نگرانی برای صحت اطلاعات دستگاه فشار خود نداشته باشید.

دسته‌بندی: اخبار شیائومی