ساعت هوشمند Redmi Watch 3 با قابلیت های ورزشی بی نظیر

Redmi Watch 3 یک ساعت هوشمند با باتری قوی و صفحه نمایش بزرگ است که توسط شرکت شیائومی در زیر برند Redmi عرضه شده است. صفحه نمایش AMOLED مستطیلی 1.75 اینچی با رزولوشن 390 × 450 و نسبت صفحه به بدنه 70٪ به شما امکان نمایش چندین اعلان و پیام را در یک صفحه می دهد.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3

Redmi Watch 3 یک ساعت هوشمند با باتری قوی و صفحه نمایش بزرگ است که توسط شرکت شیائومی در زیر برند Redmi عرضه شده است. صفحه نمایش AMOLED مستطیلی 1.75 اینچی با رزولوشن 390 × 450 و نسبت صفحه به بدنه 70٪ به شما امکان نمایش چندین اعلان و پیام را در یک صفحه می دهد. همیشه روشن بودن صفحه نمایش به شما امکان دسترسی سریع به زمان را می دهد.

قاب ساعت از پلاستیک با پوشش فلزی ساخته شده است و به انتخاب رنگ های سیاه و آیووری در دسترس است. دو مدل ویژه با بندهای رنگی آبی و سبز نیز در دسترس است. بندهای TPU رابردیده شده می توانند با تمرینات ورزشی شما سازگار باشند.

داخل دستگاه شما با یک مجموعه کامل از پیگیرهای سلامتی از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون، تعداد قدم ها و خواب رو به رو هستید. GPS نیز برای نقشه کشی تمرینات شما در دسترس است، و شما می توانید با ۵ سیستم ماهواره ای مختلف کار کنید. 121 حالت ورزشی مختلف نیز توسط نرم افزار شیائومی پشتیبانی می شود. همچنین این ساعت هوشمند شش حالت معمول را خودکار تشخیص می دهد و شما نیازی به ضبط و ثبت آنها ندارید. ضد آب 5ATM نیز شما را قادر به شنا و سرفرازی می کند.

ردمی watch 3

شرکت Redmi می گوید که با استفاده معمول، باتری ساعت هوشمند Watch 3 تا 12 روز دوام می آورد. این ساعت هوشمند شیائومی دارای بلندگو و میکروفون داخلی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تماس‌های تلفنی خود را از روی ساعت پاسخ دهید یا به صورت دستی با دیگران صحبت کنید. با استفاده از بلندگوی داخلی می توانید از تماس های تلفنی و پخش موسیقی استفاده کنید. همچنین، با این ساعت هوشمند می توانید به راحتی پیام های صوتی را ضبط کنید و ارسال کنید.

در کل، ساعت هوشمند Redmi Watch 3 از شرکت زیرمجموعه شیائومی، با صفحه نمایش بزرگ، قابلیت‌های سلامتی پیشرفته و باتری پایدار، ارزش خرید بالایی را برای خریداران خود دارد. این ساعت دارای نمایشگر AMOLED مستطیلی با دقت ۳۹۰ × ۴۵۰ پیکسل و درخشش ۶۰۰ نیت می باشد. همچنین، دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌های سلامتی، از جمله مانیتور قلب و اکسیژن خون، گام‌شمار، ردیاب خواب و GPS است. این ساعت همچنین از باتری قوی برای ۱۲ روز استفاده بهره می‌برد، و بلندگو و میکروفون داخلی دارد تا بتوانید تماس های تلفنی را از روی ساعت پاسخ دهید. همه این ویژگی‌ها در قیمت مقرون به صرفه‌ای از ۱۰۰ پوند ارائه می‌شود، که برای تعداد زیادی از کاربران جذاب است.